Jumaat, 26 Mac 2010

Mulakan Setiap Langkah Dengan Bismillah..

Pada 27 Mac 2010(Sabtu), mesyuarat agung pertama Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) akan diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) dan dijangkakan akan dirasmikan oleh bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Kepada saudara-saudara dan rakan seperjuangan yang bakal hadir ke mesyuarat diharap apabila pulang semula ke desa, dapatlah kiranya membawa balik manfaat dan informasi hasil dari mesyuarat ini untuk dikongsi bersama mereka yang tidak berkesempatan untuk hadir. Sebarkan demi kepentingan sejagat. Hadir kita ke dewan PWTC dengan terpahat azam, sesuci jiwa dan niat demi Islam, Melayu dan Tanahair tercinta..

Jangan lupa, jaga tingkahlaku, perwatakan dan disiplin bersesuaian dengan zat kita yang lahir di muka bumi ini sebagai Islam Melayu di mana didalamnya sudah terkandung keimanan dan tata susila kesantunan bangsa.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Demi Allah dan Rasul, kita melindungi keagungan dan kesucian Islam, mempertahankan bangsa serta mendaulatkan negara dan institusi raja-raja Melayu.

Dirgahayu Negaraku! Hidup Melayu! Daulat Tuanku!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan