Jumaat, 4 November 2011

Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia

KONVENSYEN MEDIA SOSIAL 1 MALAYSIA
Masa: 8.30 pagi  hingga  4.00 petang
Tarikh: 20hb. November, 2011
Tempat: Dewan Tun Razak 4, PWTC, Kuala Lumpur

Satu program sehari yang dinamakan 'Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia' akan diadakah pada 20hb. November, 2011 bermula jam 8.30 pagi bertempat di Bangunan PWTC, Kuala Lumpur.

Program ini merupakan anjuran bersama beberapa badan bebas (NGO) yang aktif sebagai pengamal media sosial antaranya; 1 Agenda, PahangKu, MyKMU.Net dan lain-lain.

Perdana Menteri, YAB Dato' Sri Hj. Mohd. Najib Bin Tun Hj. Abdul Razak dijangka anakn melancarkan Konvensyen ini.

Objektif utama Konvensyen ini adalah untuk menggabungkan kesemua pengamal media sosial  negara dibawah satu pertubuhan kelab yang akan dikenali dengan nama 'Sukarelawan Media Sosial 1 Malaysia' atau singkatannya 'myVO1CE'. 

Dengan tertubuhnya myVO1CE diharapkan pengamal media sosial dapat bergerak dengan lebih tersusun, jalinan kerjasama yg lebih luas dan berjuang dengan satu langkah yang sama serta seiring.

Antara tokoh dan selebriti yang dijangka hadir adalah;  Sayed Munawar Sayed Mustar, Prof. Madya Dr. Sivamurugan Pandian, Sdr. Tony Yew, Sdr. Norizan Shariff,  Sdr. Azri Nizam, Sdr. Sassi The Don, Sdri. Azma Dahari & Sdri. Lisa Surihani.

Layari www.1agenda.org.my untuk keterangan lanjut.

Tidak ketinggalan, Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Maran turut menghantar peserta dan wakil ke Konvensyen ini. 

Hasil yang bakal tercipta dari Konvensyen ini akan dilaporkan untuk dikongsi bersama dengan warga PPU Kg.Dalam khususnya selepas berakhirnya program julung kalinya ini.

Sentiasa bersedia..melangkah berjuang biarpun di alam maya. 

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan